Club Ciclista Planenc

Plana web oficial

London-Edimburgh-London 2013

Dia 28 de juliol de 2013

Sortim el Francesc Garcia del CC Sant Celoni, el Jordi Sunyer del P C Bonavista de Manresa , tres de la Comunitat de Madrid i el Jordi Valls del Club Ciclista Planenc, a les 8:30 en direcció a St Ives, primer control, només sortir ja es fan grupets, nosaltres ens col·loquem en una bona posició per arribar al control. Avituallament ràpid i sortim cap el següent a 181 km, a qui ja ens avituallem més tranquil·lament , ara encara es roda molt ràpid, la mitjana segueix pujant 27 per hora i el vent el tenim d’esquena.

Tercer control, pel camí ens trobem a l'Anselmo que va fent i al control als d'Altafulla que estaven dinant, a partir d’aquí ja no els tornarem a trobar. La mitjana que fins ara continuava pujant ara es manté o baixa lleugerament en part perquè comença la pujada. Fins ara amb 246 km, només hem pujat 1178 de desnivell positiu. Cada vegada que sortim del control els grups són diferents. Finalment arribem a Tirks a les 3 de la matinada. Potser el gran aliat d'aquesta etapa hagi estat el vent que ens ha estat bastant favorable, per contra l'Assumpció, el Jordi, l'Oriol i el Roger han tingut una avaria amb el cotxe i no poden continuar. Per sort la Carmen i la Irene que acompanyen al Francesc si que ens aniran assistint als diferents controls.

Dia 29 de juliol de 2013

Sortim a les 8 del matí, ara ja ha començat la pujada, el ritme es va alentint per el desnivell però també degut al cansament acumulat. Al Francesc el genoll el comença a tenir molt carregat i només sortir comença a ploure. Ruixats de curta durada . Ho farà fins les tres de la tarda. El tram més avorrit d'avui es entre Moffat i Edimburgh. La carretera passa entre l'autovia i un terraplè que fa que sembli un canal. No es veu el paisatge. A Edimburg hi arribem al voltant de la una de la nit. Ara toca descansar.

Dia 30 de juliol de 2013

Sortim d’Edimburg a les 7:30 el paisatge comença a ser bonic. Aquesta primera part amb molts prats i rierols amb moltes cabres pasturant, fins i tot pel mig de la carretera. Passem per Traquair i Escalemur on hi ha un temple Budista. Sortint d'Escalemur comença a ploure i ho anirà fent fins ben entrada la tarda. Durant aquest recorregut d'avui quasi que ens mullem més per l’aigua del terra que pel que està plovent. Tornem a Moffat , Bramprom i Barnat Castle. Aquí ens hi quedem a dormir, tot i que només són les 8 de la tarda ens a plogut bastant i estem bastant cansats. El desnivell d'avui ha estat de 2570 positius, en només 311 km.

Dia 31 de juliol de 2013

Sortim a les 5:30 en direcció a Thirsk , Pocklington, a la sortida es passa per un pont de 2 milles sobre el riu Humbert . Estem cansats però avui encara no ha plogut , ho comento al Francesc i “cagarada pastoret” comença a ploure. Ara si que plou de debò. Es compleixen les expectatives que donaven aigua entre les 16 a les 22 hores. Arribem a Marquet Rasen i decidim continuar fins a Kirton on hi arribarem a les 22:30. Sopem i ens posem a dormir fins a les 4:30. Jo em desperto a les 3 de la matinada i veig que el Francesc ja no hi es, quan torna li pregunto si vol que sortim, esmorzem una mica i sortim.

Dia 1 d’agost de 2013

Com ja he dit ens hem posat a rodar a les 3:30 en direcció a St Ives. on hi arribem abans de les 8 del mati. El recorregut ha estat pesat, amb un desnivell del'1 per cent però amb vent de cara pel costat d'un canal amb un carretereta molt tranquil·la però amb l'asfalt en mal estat. Després d'esmorzar hem anat cap a Gt Easton, una carretereta en mal estat amb molts tobogans, però això si, el paisatge torna a ser bonic. A les 11:30 arribem a Gt Easton, després de menjar galetes i panets farcits de melmelada sortim cap a Loughton . El paisatge transcórrer entre boscos molt espessos que fan que tot i la forta calor sigui un trajecte agradable, encara que amb uns tobogans molt pronunciats, amb les cames carregades i les lesions els genolls del Francesc i una tendinitis al teló d’aquílies que arrossego des de Pocklington fa que sigui molt dur, ja que m'impedeix posar-me dret per pedalar. A les 14:30 arribem al control allí ens hi esperen l’Assumpció, el Jordi, l'Oriol , el Roger, la Carmen i la Irene. Després de passar100 hores i 30 minuts dalt de la bici finalment es compleix un altre somni que s'ha fet realitat. Ha estat un repte duríssim, amb vent, pluja, fins i tot pedra, però amb la companyia de l'amic Francesc Garcia ha estat més agradable. Cal dir que el menjar en els controls ha estat bastant bo, si més no sempre hi havia sopa, pa, arròs o patates, pomes, plàtans, barretes i pastissos. Ara a pensar en la següent. Des d’aquí ànims als que feu la Madrid -Gijon-Madrid 2013.

Brevets 2017

18/02/17

Brevet de 200km. Sortida a les 7.00h.

25/03/17

Brevet de 300km. Sortida a les 6.00h

03/06/17

Brevet de 200km. Sortida a les 6.00h

Més informació

Randonneurs Catalunya

Entitat dedicada a la promoció, control, organització i administració dels Brevets de Randonneur Mondiaux de velocitat lliure.
Llegeix més...

Randonneurs.es

El seu principal objectiu es promoure el ciclisme randonneur a Espanya, així com oferir informació històrica i actual del món randonneur.

Indústries JLL

Venda de bicicletes i components. Reparació de quadres de bicicleta d'alumini, acer o titani.